close
卓希爸真的病倒了,所以今天全天都由我照顧著卓希。嚴格嚟講,係由昨晚開始,我就同卓希訓(姐姐係廳到訓),免得卓希半夜又走去大床找佢爸爸,而且我都怕卓希爸會傳染我,所以都係“生人勿近”!不過由於我個肚這兩天放假後大咗好多,所以訓地下真的有點兒吃力,不能平訓,因為老二重到我條腰好痛,成晚都要打側兩面嚟訓。

一早我就帶卓希同tun姐姐去買餸,其實正確d嚟講,係買家庭用品,因為我之前真的好長時間無理到屋企,所以好多嘢都開始缺貨,係時候要添添!跟著到差不多時間,我就一個人帶著卓希返教會,兩個星期無返,都唔知今日有聚餐添!卓希見到有得食,就係咁話要係教會到食嘢,我話之前都無報到名,不過教會好好,可以俾我哋即時報名,三個人只係俾一個價錢!哈哈哈!

跟著返到屋企時,卓希已經係車到訓到成隻豬咁。好彩佢係屋企都訓咗成兩小時,佢醒咗無幾耐之後,我哋就去德福行行街,最主要目的係隔離卓希同佢爸爸,返到屋企後,仲要開“怪獸公司”給卓希睇!總之就係要節目多籮籮,唔好等佢哋兩個再交义感染。今晚佢又係要去大床到訓,以為卓希爸可以陪佢(卓希爸今晚落床的時間多咗),但係我都唔俾佢去大床,佢就係咁扭計。最後我只好出激障法道:「好y,你去大床啦,但係媽媽唔會買田螺車給你的,因為你一去大床就會被爸爸傳染,然後又會未好番。田螺車只係為好番哂的小朋友而設的。你去大床啦!媽媽仲開心,可以慳番一筆錢唔使用!」依招絕,卓希又要掛住個爸爸,但係又想要田螺車(佢好想要好耐,我點都唔買,今次就借好番之名買給他。其實已經買咗,不過等聖誕節才拿出來!),所以都衰衰地係我訓嗰個位到訓咗!(今晚卓希爸又自動獻身,坐係佢房門口“陪訓”,兩個咁癡身,點會唔交义傳染y?)

唉!我攰到不得了,因為卓希訓親覺(無論係晚上或下午覺),佢都會訓訓下係咁大喊,又要抱又要攬,先可以再訓過。所以可想言之,我由昨晚開始,已經無乜休息,今日下午卓希訓咗之後,半小時就喊一次,tun姐姐去“暗”佢都唔得,一定要我“出馬”。咁訓下又起身,又或者都未訓著就起身,簡直係身心疲累!

卓希爸快d好番啦,再係咁落去,我怕我會早產!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()