其實我一d都唔緊張,之不過今日無乜嘢好寫,所以就係咁依寫下卓希的幼稚園面試。

之前卓希已接獲兩間的幼稚園取錄,跟著又去了培正幼稚園及九龍禮賢幼稚園到面試。先講講兩間幼稚園面試的模式:
培正:小朋友要自己一個去面對老師(考試官),所有家長都緊張地係出面“樹”起雙耳仔聽自己的小朋友有無大喊。超過一千人的interview,只會錄取一百二十人。
禮賢:小朋友由一位家長陪同入課室玩(有少少似鑽石山靈糧堂),老師不單只和小朋友傾談,還會和家長傾談。開放哂兩個playground俾小朋友玩,所以感覺上無咁迫。

在baby kingdom到見到有家長已經好心急咁想知結果,我就唔心急啦,因為依間唔得咪下一間,心急的話仲會俾咗d無影的壓力小朋友添。自然好些,所以卓希豬成日都係咁笑,連樓下看更都話佢笑容滿面的。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()