今日食午飯時,我個胸口好想嘔,好似有d氣想出嚟又出唔到。跟著一路要上三節課,個人好唔舒服,到最後一節要同中二考聖經,連個肚都係咁痛。一落咗堂,立即去洗手間想嘔,但係又嘔唔出,不過跟著就係咁痾。一共痾咗我三次,無哂力水,返到埋位,只係覺得自己完全唔點,立即請假返屋企休息。

係我返屋企的途中,收到卓希爸的電話,禮賢有信嚟啦,又收咗楊卓希,今次我真的好開心,因為依個係我的第一選擇。縱使禮賢的小學係津貼,到時要再報過,而培正係直資,可以直升小學。之但係我都係鐘意禮賢,佢有好多活動教學,啱我家的卓希豬。

返到屋企,訓咗一陣,又再痾多一次之後就好好多啦,唉!都唔知做乜鬼。昨天才和卓希爸話:c啦!幾天都無大去,唔知老二有無俾d腸迫住呢?點知今日都係咁痾,唔知係咪學校的雞太肥膩呢?今日係咁痾時都大都係痾水,原來d腸真係無乜嘢係到,咁係咪即是話我食得少呢?唉!食得多又怕會重得多,醫生會話;食得少又去唔到洗手間排毒,真係煩!煩!煩!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()