close
約了幾個媽媽們一起帶d bb去哥登寶號,依d唔使錢的嘢,都知一定會多人,不過心諗今日唔係公眾假期,應該會好d的。我會三人〈我啦!卓希啦!仲有芳ee!〉十時四十五分便到逹,初初見到商場無乜人,仲以為我哋好早添,原來係要行到出面先排隊,我哋一路行,一路行,要排到走廊的盡頭才是龍尾。我快快的打電話給其他媽媽們,急call她們快些到,因為如果唔係後面的人會以為我哋“打尖”。小魚媽十一時二十分到逹,柏謙媽大約十一時四十五分到逹時,主辦單位已經要關門,不接受人排隊啦!所以卓希同小魚兩個b都同我哋一齊係咁排隊都無乜扭計都算唔話得啦!另一批媽媽們就負責去pizza到攞位同叫嘢食,食住先,我哋一時才能拿到門票,便急急腳的去食嘢,因為兩個b都肚餓,開始有d扭計。

小魚同媽媽等到頸都長

上船時卓希都有少少唔慣,攬得我好實,不過佢見到其他小bb玩的話,佢又會精神返。大家仲好開心咁係船長室上面的窗到爬係到幫船長抺窗。

係人哋的飯堂到飲藍梅汁

返屋企時,卓希食完兩個牛角包就已經係車到訓咗,我仲心諗要唔要去世界,因為有個學生的媽媽過咗身,心想要去一去,車子經過歐化時,好塞車,我哋相反方向都塞咗成四十五分鐘。返到屋企都成四時三十分,如果真的要去世界,我又真的好趕,因為要預塞車的時間〈仲有回程呢〉,今晚我仲要返bu,返七點,所以決定唔去。

話說我返到屋企攰到c,卓希訓咗,我都想休息下,點知吉媽打來問拿船的門票情況,我都知佢一定唔會去的,因為佢比我係依方面更無耐性。點知傾完個電話就一d都唔想訓啦。心郁郁唔想返學。
好彩有返學,今晚係學科主任主講,佢同我哋溫習,佢講得比起原先我哋的講師易明好多,唉!點解唔係佢教我哋呢?又快要考試啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()