close
一早卓希又“倒塔”咁早起身,天氣咁凍,依隻豬仔都係咁早起身。昨晚我訓了他的位置,原來真的幾凍,雖然佢的床係死角位,但係冷氣機的位置原來係會入風的,唔鬼得知佢咁多nose水啦!所以今晚我要垃圾袋封咗佢,不過天氣咁凍,我都會希望佢訓中間,會暖d,再唔係就要開暖爐!

今日已經係第三堂的音樂playgroup啦,一去到,就見到小吉同吉媽係休息間到,卓希同小吉先嚟一個擁抱加KISS KISS,佢哋兩個真的好得意,上緊PLAYGROUP聽故仔時,又會拖住手仔,真的好可愛呀!

上完PLAYGROUP後,我哋同小吉一家要分頭行事,小吉約咗佢婆婆飲茶,佢哋要直行,我哋要過馬路走人,點知卓希見到小吉要走時,係咁拉番我要向直咁行,我真的差點俾佢拉到,佢係咁指住小吉,小吉都見到我哋的情境,不過就無發表意見,因為佢爸媽已經帶咗佢行咗一段路。我就要抱起卓希,佢過咗碼路都係咁要望住對面馬路要睇小吉一家,不過已經唔見咗人,佢唔識講小吉,不過就係咁指住對面馬路,睇到我心痛,原來兩個小朋友已經有深厚的友誼啦!好感動!!!
我一個人帶著卓希返到屋企,佢都已經係車到訓著咗,咁我都好快咁同佢一齊訓一訓,到卓希爸放工返咗嚟之後,我哋一家就去了九龍城公園到玩。卓希見到小朋友們玩捉時,真的好鐘意,成日走埋去,好想玩埋一份,不過個D全部都係大仔,好怕佢哋會撞跌佢!

之後梗係到我威啦,去吉之島,但真的人山人海,好似D嘢唔使錢一樣,我哋食完嘢之後就無買過嘢就返屋企。睇嘢一D都無問題,無題在於要俾錢時佢條隊真的好長。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()