話說卓希同我兩個都有running nose,佢又加上有咳,聽落有好多啖係喉嚨。昨天卓希的契媽叫我煲些鱷魚湯給卓希,仲要加些百合,可以化啖。咁我成個下午就係睇住烋湯,然後晚上用這湯底煮通心粉給卓希食。佢食了半碗後開始玩,把通心粉倒在枱上,食咁少都唔知d湯有沒有效,睇吓點先。等佢食哂醫生d葯後,我也會給化啖素佢食,快d快d好返!
 
我自己都唔好得去邊,成日都流nose水,不過出去行吓又好似好d,但係個人就真的好好好攰,早上同卓希一齊訓咗差唔多成兩個鐘,兩個病人大昏迷係張床到,如果唔係有電話的話,都唔知會訓到幾點!
 
下午我提議出去走走,卓希爸話太熱啦,所以我們一家便去香港島的uny買bb餅。之前見到卓希堂家姐食一隻hello kitty的bb餅,好好味,只得uny有得買,不過我哋去到又搵唔到。突然我記得在新蒲崗開了一間專賣日本bb尿片同餅的店舖,咁我哋又去睇睇。真的dum心,同一樣的餅,uny貴好多,而且這間bb用品店仲有多好多唔同味道的餅。下次我一定唔會再去uny!
 
過埋明天又係要返工啦,快樂時光過得特別快,我唔要返工呀!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()