今天沒有按排任何的特別節目,因為卓希要去聯合醫院腎科覆診,因為上次尿道炎是入聯合,而且我哋覺得雖然有趙永醫生跟,但係去聯合覆診,等個到的醫生跟吓都好。而且這幾次仲有趙醫生的朋友陸醫毛跟開,幾次返去覆診都係陸醫生,所以我一見到佢都認得佢啦!
卓希沒有任何的特別,不過醫生都話包皮過緊,排睇外科都要等到明年三月。然後等得做割包皮手術都唔知要等到幾時啦!
今日我們問了醫生有關卓希近來一飲水或果汁後,都會係咁咳,然後係會咳到嘔,係嘔到所有食咗的嘢都返哂出嚟個隻。醫生話應該無乜問題,因為卓希飲奶又唔會係咁,只是用飲管杯而且卓希飲水好心急,所以便會這樣。陸醫生按排了卓希要看言語治療師(九月),睇睇嘔的情況,咁細個,又要睇言語治療師!
但今晚食粥時佢又嘔啦!我猜是他喉嚨後面有啖,因為在他的嘔吐物裏有很多像啖的物體,今晚同他食了猴棗散,睇吓情況會唔會好d!
 
差d唔記得,今天終於係今個星期內第一次成功要卓希係馬桶到痾大大,唔係佢話我知,而係我見到佢個樣定咗,立刻除佢條片(不過已經痾咗一條),佢都唔係好肯係馬桶到,不過我陪佢,同佢傾計,又話大大完有熊仔餅食,佢先肯坐耐少少,點知第二條大大真的嚟啦!正如吉媽講,d bb真的會回頭望吓自己的結作,所以我都教卓希話要同大大bye bye,佢先肯走去洗pat pat。戒片!戒片!戒片!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()