close
今天早上和卓希去尖沙咀的playgroup,學了以下的項目:
  1. 搓紙團....................................目的是加強手指靈活
  2. 大大與小小............................目的是發展大小概念
  3. 聽故事....................................培養專注力

我初時以為卓希會好喜歡搓紙團,因為他喜歡破壞麻,但原來唔係,佢係鐘意聽故事。本來一早我見到這些項目時我最擔心就係聽故事時間佢會週圍係咁走,但相反,佢好留心咁係到聽廖太ee講一本動畫的故事書。一直以來我在家都有以一些聖經故事書來說故事給卓希聽,但也許他和我太熟了,所以唔係好聽我講(我已經好似癲婆咁又做動作,又變聲)。但係他今天的行為告訴我知其實他可以靜靜的坐下來聽故事的,所以我會continue多些時間和他講故事。

仲有兩次的playgroup,我仲未諗卓希跟著要返邊到的playgroup,真的有點捨不得廖太ee,雖然所學的東西不是很有用,但今天真的見到卓希成長了,又開始聽指示了,我個心都開心咗!

下午,以前在第一間學校教的同事來探我們,她告訴了我們很多有關那學校的消息。(我和卓希爸就是在這所學校認識的)  很多以前很衰的人(老師)近來也被人迫走或在職得不開心。我內心有一個感受,就是神是公義的,以前風光,但原來係會承受一些後果的。和這位同事傾了一個下午,也八了很多,現在我和卓希爸都不在這所學校到教,聽那些事情時,就好像聽緊收音機的劇習一樣,真的好好笑。孚彩當初我要走時,那所學校想留我,但我不想留下,因為有好多好煩的亞太老師,得閒就係咁講 人事非,我覺得真的不像一所學校的模樣,便選擇走人。不過也感謝神給我有這三年的經驗,使我現在在心光的日子也學懂不要那麼八掛,那是討人厭的一件事。

我還在煩一件事情,就是我是否continue做pccw的手提電話客戶定係去第二間,同我想轉電話,佢所給的大陸電話真的唔係好得。其實佢哋的plan係幾吸引,$98 成4000分鐘(3G),出面普通的都要成$88千幾分鐘,但係我唔想同佢哋簽成18個月約。唉!嚟緊依個星期要決定同買電話啦,因為一返工仲邊有時間Y!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()