close
唔知點解,自從星期六playgroup之後,卓希依幾日成日扭計,少少嘢唔合心意就扭到七彩。我試過使開哂全部人,得我同佢,佢都哭咗成半小時才肯走來我到,平時臨訓覺前佢係唔會扭計,今晚又扭,不過今次只要十分鐘佢就走過嚟!唉!係唔係佢哋依家要學控制自己的情緒呢?但係大人就俾佢攪到好心煩!日頭有時我都不能控制到自己,會大聲返罵他,那他會立時收聲,但這不是長遠的辦法!點算呢?我要找找資料,睇吓有乜方法先!
 
早上帶著卓希同芳ee去買餸,未落街之前卓希已有少少睡意,都都唔肯去訓,落到街後唔肯自己行,要抱住,咁我就知道佢真的好sleepy,返到屋企唔使九妙九就訓咗。
 
下午我們一家三口去了玩波波池,唔知係咪今天的嬰兒池只得卓希一個呢?佢唔係好專心咁玩,同週不時係咁望出面其他的小朋友。之後佢同卓希爸仲玩火車同騎木馬,不過都無上兩次咁開心的。
 
回家時,當我看到車的里數後真的有感而發。這輪echo verso由買佢返嚟時只行了七千,到現在有成六萬六千多。


佢真的陪伴著我的進修長成路,以前係咁要渣返工(香港),跟著返學(大埔教育學院),然後又返屋企。到現在由返工,返bu,又返屋企,真的陪我走了很多路。我有時想,唔知這架車仲可以挨到幾時呢?我日日係咁同佢“連過”,有時踩油佢都好似無乜力(儉楂完之後好好多)。如果他朝有一日我要換車的話,都唔知會換乜嘢車啦!因為唔再出依隻車款,其他款我又麻麻哋,我諗我會“連”到佢行唔到為止的嗰日,因為要換車真的好麻煩又無錢!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()