close
今日早上我真的比較忙,因為下午有班學生來我家開馬拉松會議,所以要預備d食物給他們。我由早上十一點已經站在廚房內準備,有抄飯、抄米粉、焗雞翼、沙律、同咖哩魚蛋牛丸等!有時我真的不明芳ee,我知道她很想學點樣煮嘢食,但係都要睇時候,好像今天我在廚房裏忙到一頭煙時,佢又唔睇住卓希(卓希當時在玩可以坐的玩具車,我怕佢會跌親),又成日迫入嚟個細廚房到,忍唔住口,叫咗佢出去睇住我個仔。我覺得做嘢要分先後,如果好似卓希仲訓緊覺,未起身的話,你同我迫係廚房幾耐都得(之前卓希真的sleep了,咁芳ee就係廚房到幫我),但係卓希一起身,佢就係第一!
 
學生未到之前,卓希自己係到睇書

,邊有人睇睇吓書,睇到訓到咁肉酸的,我便一路笑笑口的話他,又一路好快的影了下來,所以d focus有些問題。有時卓希爸話我哋部數碼相機都係時候換,我又唔係好捨得,又唔係唔影得,不過就係咁其他新的好同可以用1G的card。
 
下午我的學生到來,其實大家都很用心去想和討論,但一次過要諗咁多東西,真的有點兒吃力,所以由一時四十五分開到五時三十分,真的是馬拉松會議來的,我年年都要同唔同的團職開!唔辛苦才怪!

心光學校

二零零六至二零零七年度

恩福團契第一次會議議程

日期:二零零六年八月十五日(星期二)

時間:13:00-19:00

地點:周淑麗老師家

內容:

(一)通過今次會議議程。

 

(二)通過上次會議記錄。

 

(三)報告事項:

1.          跟進上次檢討會提及之有關同學參與教會聚會情況。

2.          其他事項。

 

(四)討論事項-本年度團契事項:

1.     對於團契之期望及目標。

2.     訂立團契主題。

3.     週會內容:

3.1  全年形式。

3.2  週會詳細程序。

3.3  週會表安排。

4.      分組。

5.      關顧。

6.      查經。

7.      靈修。

8.      禱告。

9.      奉獻。

10.  義工安排問題。

11.   團職分配工作。

12.  其他事項。

 

(五) 下次開會日期。

 團長:趙芷媛

二零零六年七月三十日(星期日)

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()