close
今天一早便帶卓希返尖沙咀的playgroup,我自己已經成個月無見其他bb同媽媽們,所以心情都有些興奮。bb們今天學了三樣東西:
  1. 大筆畫:目的是發展寫畫能力
  2. 運送物件:目的是發展走路平行力
  3. 呼呼吹:目的是加強口語前技巧

跟著由於落大雨的關係,卓希爸便提議我們坐的士回家(好少何佢自己提議的,我一定話好的),返到屋企,見卓希又訓咗,自己離返學考試的時間還有一些空擋,便和卓希一起訓,叫卓希爸準時叫我起身,當然又係無啦,攪到我臨去考試時都係好急。

今天考現當代文學,由於學生已放暑假,所以在之前一個星期已經好努力咁溫書,但係睇來睇去都好亂,所以昨天晚上我決定唔溫。今日一打開份卷,嘩!有d又好似似曾相識的,有d都睇都未睇過,以下是我依稀記得的題目!

甲部:詞解(四選三)

  1. 樣板戲
  2. 中國左翼作家聯盟
  3. 聞一多與格律體
  4. 文學改良芻議(溫書時都未見過這個詞)

咁我梗係選咗第一至三題啦,然後仲有問答:(三選二)

5. 沈從文戶樣揭露人性陰暗面的寫作改白

6. 魯迅小說的「表現的深訓」及「格式的特別」

7.文學作品改編而成的電影,試評論張藝謀(本來想選依題,但係都搵唔返電影個篇文章,所以便放棄)

然後就係我最弱的文章分析:(二選一)

8. 詩一篇

9. 散文一篇(梗係散文啦,容易明麻!)

其實最後一部份我真的沒有時間做,只剩下十分鐘,點都作埋落下,有幾多分就攞幾多分。

 

當我返到屋企後,卓希爸就俾咗d卓希在家的罪證給我我看,平時是不准卓希爬上床頭柜的,但今天佢居然爬過床頭柜,然後仲走過去電視到,跟著就係佢的目標,無線電話。依兩個大細路,時時當我不在家時就係咁破誡。所以話點解卓希有時唔聽爸爸話,係跡有可尋的。


 

今晚我們一家去了pizza hut食晚飯,我見有兒童餐,便貪得意的叫了給卓希,其實他五點時已經食了大半碗粥,點知,點知,佢成個兒童餐都食得落。唔知係咪佢今晩好興奮呢,同佢沖完涼後,預備同佢穿衣服的時候,佢居然一口咬住我的手。嘩!當時我真的痛到想大叫同咸,個仔初時以為我仲同佢玩,但係我真的痛到手都無力抱佢,卓希爸便來救我,卓希見形勢不妙,便係咁鍚我。我同佢講,媽媽今次係唔會罵你,不過真的好痛,下次唔好咁啦,如有下次我會不留情地罵的。卓希似懂非懂的望著我,唉!依個仔!

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()