close

又係一年一度的書展,我好早已經諗住今日係最後的一日,要去掃一掃貨。約好了小琪導師一齊去,我最終目的係幫卓希睇吓有乜嘢可以學下,而自己就係訂cosma同marie claire。我好鐘意係書展訂雜誌,因為佢係半價,唔單只係咁,佢所送的禮物仲多到不得了!好似今天咁,我都只係訂了幾百元書,但係所收的禮物就價值多過二千元,勁!


跟著就係卓希豬的玩物,今次幫佢買了要開始學楂筆的練習,都係時候開始要佢學習有“自學能力”,多d佢鐘意的公仔用具,咁佢就會有多d心機!


我自己只係買咗兩本書,希望增進自己教仔的方法!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()