close
原本今天是要外出開會的,但突然又唔使了,所以真的有些失落,因為唔使外出開會的話,便要返心光工作。但靈基一觸,要去書展睇睇有沒有新的材料給聖經科,便浩浩蕩蕩的帶著卓希和芳ee一早出發去會展。展覽場地開十時正,我們十時零三分便到達,剛剛好所有的書擋都開了。一去到便是兒童天地(我本來打算最後才去的,點知一出lift便是兒童天地),一入去,便是disney的counter,個女仔熱情到不得了,又叫卓希抽獎,又話有遊戲給bb玩。但係我唔想佢sell我,所以便大大聲咁同卓希話:「你屋企都有一套,唔好攪人哋d嘢」,個sales一聽到我已經有了,便試探式的問係用邊套,好在我認得係綠色個套。又問好多有關成套嘢的問題,不過我有d識答又有d唔識答。但係以我的口才,又點會解唔到困,我話全部都係人哋送的,我乜都唔知,有得用就得。個sales姐姐幾現實,之前仲話有遊戲給卓希玩,之後就無咗人影啦,唉!咁貴,我點會買呀,連卓希的玩具,都係朋友係玩具公司到做,所有的版嚟的。我係惜咗個同事個套,然後copy咗之麻。我的心態係有得用就用,無得用就算,如果卓希自己有上進的心,點都會學得到,相反,唔想學的話,我有哂所有學英文的材料佢都唔會學到。
行咗都成三點,食得嘢返得屋企都成四點,所以真的同返工無分別。不過當我去到基督教那個corner時,真的有些失望,只有很多飾物,書的介紹不多,比起基督教書展真的少好多嘢,所以可以說是空手而回。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()