今日一起身,個喉嚨就已經有少少痛,但係都唔係點理佢,點知去到下午,個身仲有痛添,咁我就知道係開始作病,所以快快的食了兩粒必x痛,一小時後個人又真的不再太痛。唉!唔好啦,我就快就快可以真正放假啦,等我去完旅行先啦!
 
一早我和卓希兩母子返教會(佢爸爸係大懶蟲,成日都唔去,而且今天佢話要等卓希唔係屋企時,快快的預備明天補課用的筆記),敎會今天係一年一度的暑期聖經班畢業典禮的崇拜,


我在想,到卓希大d後(最快係幼稚園高班),我就可以給卓希返教會的暑期聖經班。跟著又諗,教會同屋企距離咁遠,咁咪又係我車佢去(如果到時我仲有車的話)。諗諗吓都唔使諗,心光成日都咁遲先可以放假,好似今年咁,到我預備開始可以放假時,暑期聖經班又完咗啦!以前我年年都想到教會幫手,同時可以訓練一吓教會的青年人做兒童的福音工作,不過年年我都未放假,所以唔使諗啦!
 
這個星期都有好多東西要想,有時會覺得我哋依個小家庭真的很無助,卓希爸話親人點親,又莫過於父母對自己的親與關心。其實這個道理我老早就知啦,不過近來真的很強烈。唉!爸爸媽媽又在瑞典,為何每次有事想要他們在我很近的身邊時,他們總是在瑞典的。不過我自己又係衰的,爸媽在香港時又怕佢地擔心同成日問住會煩,但係依家係瑞典時又好想佢哋係我身邊。所以呢,人總是不懂得珍惜在身邊的東西,要到你自己覺得無助時,又會想要。
 
卓希今天下午一連睡了兩小時四十五分鐘,很長的時間,因為早上返教會時,他只在車裏睡了十五分鐘,所以下午便訓咁長的時間。到晚上我便由得他八時半才上床(平時八時飲完奶便上床的),不過見到佢都有少少訓唔著,係床到“look”來“look”去。但我沒有理會他,還把他和卓希爸分開,免得佢哋兩個掛住玩,就算卓希爸唔同佢玩,佢訓訓吓都會look過去卓希爸到攪他,所以分開他們為上策。等他一個人在自己的床仔look look吓便突然的訓著了。有時我會覺得他在床上look的動作很誇張,使唔使咁look法才睡得著呢?不過細心一想,我哋大人都一樣啦,雖然動作不是太大,但也會look一陣才訓得著。有時照顧小朋友,都要從他們的角度想和看的。(理論還理論,不過有時都唔記得)
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()