close
今早卓希訓得好好,成六點五十分才醒,然後飲奶。如果不是每天有兩個人咁輪流睇住佢,只得我一個的話,都唔知做得邊樣?七點十分,我便帶著卓希巡樓,順便叫哥哥姐姐們起身。他們離遠一聽到卓希的“吱吱”拖鞋,就知道我嚟緊,跟本不用多費口水叫佢地。
今年夏令營的崇拜,我們決定到咐近的田灣宣道會華基堂到參加,陳太一早幫我們安排了座位及點字的程序,卓希爸和我便帶著卓希到育嬰室,那裏有一個電視,可以睇到下面崇拜的情況。而卓希又可以同其他的小朋友一起玩,今日大約都有大約八個小朋友,卓希爸和我都發覺所有的小朋友都不怎的說話,大都是指指點點,也許真的男仔比較遲講嘢。
下午每組的同學們會同導師去香港不同的地方,買一樣當地的特色小食。我們一家人便去香港仔食謝記魚蛋粉,卓希差不多食哂一碗粉。跟著卓希很快的九秒九便訓著,我和卓希爸回心光後,便一家人稍事休息,兩小時後,卓希爸突然話“佢柯咗大”,咁我又要起身處理佢d大啦。
仲有成個下午流流長,咁做乜好呢?我靈機一觸,諗到可以帶卓希去感知肌能室到玩。嘩!佢玩得不知幾開心,足足玩了一小時。(有短片,又係要等到返屋企先有得睇)
跟著我打算介紹卓希爸同卓希去康樂室玩,但礙於卓希爸懶,便沒有玩了。然後我們一家便去了聚會的地方,那裏有電子琴和一套豉,卓希之前係聚會時已經牛咁眼望住套鼓,因為佢以為就咁係咁打,咁我咪同佢一齊坐係套鼓旁,好好笑!佢係咁打,真的有板有眼,又係要遲d才會有得睇。但係卓希對彈電子琴的興趣就不大,只係喜歡打鼓,那也能滿足他經常扣打的行為。
卓希爸在五點多便回家,然後我們便享用晚飯,今晚心光食雞翼,我和芳ee初初只是拆d雞肉給他吃,食到後來,他要自己拿著吃,仲可以係食到拆骨,唔願放手嗰隻(不過都只係食咗一隻雞翼)。我在晚飯時才同芳ee講,返到屋企都唔知點算,卓希食飯真的會如臨大敵。
 

   

 

晚上的節目是音樂茶座,小卓希好想同d哥哥姐姐一齊玩耐d,不過佢亞媽我就唔准佢咁做,因為怕佢明天會唔夠訓,唔夠訓就會扭計,不時就麻煩的了。

 

好嘢!明天返屋企,我要大覺訓!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()