close
話說去年和豆b一家去咗泰國的布吉,今年我哋食過番尋味,又想一齊去旅行。但由於我哋妹妹太過細,又唔帶得佢住,我又唔想離開個女咁多日,所以就諗住去長隆野生動物。上次七一同豆b一家去沙灘時傾傾吓,先知大家都想去長隆到玩,橫點都係,咁就又一齊啦!不過今次仲加埋sophie ma一家,兩個男孩子,一個女孩子,咪即是個“嬲”字?

豆媽提議,不如事前俾d動物玩具俾小朋友玩下,咁我都覺得啱,今日放工後就去樓下的文具店,睇下有無以前我細嗰時玩的膠動物。但係兩間文具店都無,同卓希爸傾傾下,就決定返屋企食飯先,然後去玩具反xx到買。

點知去到間店到,咁大間店,都無乜動物,只係有一依種:


成包動物,都無嗰d好勁的獅子、老虎、連長頸鹿都無,真係難搵!(有無人唔要的,可以俾我架!唔使等我搵得咁辛苦!)



我對寶貝仔女

(啍!卓希爸睇住依張相係咁笑我的眼袋!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()