close
多人給不同意見係好,但有時會令到自己好迷茫,因為阿A的意見又實際,阿B的意見又有多D JETSO,阿C的意見又全面,所以令到個人真的比較亂。但細心一想,九月才交尾數,為何那麼急呢,便打電話給卓希爸,他說大約八月中到找到銀行便可以的了。車...........................................等我成個傻婆咁週圍找資料,等到暑假時就輪到我老點個衰佬公做先!(老點到先算,我比較係心急嗰個,未等到他有所行動我已經做完哂所有嘢)
 
卓希的玫瑰疹好好多啦,D紅色的粒粒都退哂,不過我都會要佢沖多兩日莞茜水,確保D毒素盡量迫出嚟。不過他還是有鼻水,同鼻水倒流的情況,昨天晚上開始食佢契媽介紹的橙味化啖素。要等多兩日先至知有沒有幫助。
不過一波未平,一波又起,昨天晚上睡覺時,唔知俾乜嘢咬到隻手仔紅到一大舊咁,佢亞媽我肉都痛。而且佢就了卓希爸的唔好處,就係俾嘢咬後,要好多日先會散,兩仔爺都係咁多毒素係身!

 
唉!晚上放工回家仲發現連手指位都有,真的唔知俾乜嘢咬?所以我決定今晚會整d香薰係屋到,免得佢又俾嘢咬!
 
 唔知係咪卓希的腸胃仲未完全好返呢?因為佢係咁放屁,唔係普通的屁,係嗅到我都頂唔順的屁。真的好嗅,而且成日扭計,所以我便用拿手的香薰同他搽個肚仔。嘩!有效到不得了,搽完之後好快就係咁放嗅屁,嗅到我同卓希爸都彈開,阿仔望一望我哋,又再玩他的玩具。到我都要睡覺時,再幫他搽多一次,d屁就少咗,不過都係勁嗅!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()