close
嘻!我都知自己係起唔到身睇波的,今天早上聽收音機時,又真的好精彩,有少少後悔自己咁懶惰。不過昨天凌晨四點半時卓希醒咗,而且一定要飲奶(我的天阿!近來半夜成日都要飲奶,我會c的),好啦!咁我就開奶俾佢飲,飲完之後俾返個奶咀佢,當佢差唔多想睡時,又開始係咁咳,又係咳到嘔個隻。咁我就立刻叫卓希爸,當時就正係射緊最關鍵的那球十二碼,不過卓希爸都好快咁返嚟幫我,又係換床單的晚上,卓希飲咗奶即是代表無飲到。他都要成五點幾才訓著,但可惜我又快要起身返工,唔攰就怪啦!
 
我今日返工,真的很忙,除了忙夏令營外,仲要忙找按揭的資料。然後今天係我答應一班學生任由他們負責晚禱。由一開始到今晚的過程中,真的見到他們很落力,也許他們對自己的能力期望高,所以在一開始時,已有一些情緒上的不開心事情發生。但真的感謝神,judy的兒子恆山今天有時間來看看,而且他給了很多寶貴的意見,仲同他們夾band,令事情可以得到解決。
 
返到家裏,仲要同卓希爸傾找銀行的問題,我真的攰到有點無心戀戰,事情發展得太急和得太短時間給我們去找資料(尤其係這個學期尾咁忙的時間)。所以如果有下次,我一定唔會再給經紀大返轉頭。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()