close
由於卓希的身上還有玫瑰疹,所以我們便乖乖的留在家裏,沒有去人多的教會。整個早上都是下著大雨,真的令人有點心煩的感覺。卓希一早起身便嚷著要出街(也許這個星期他留在家的時間太長,人太悶了),但當然我們沒有外出,直至到天晴後才外出午飯。
 
今天我有很多家務要做,仲要去兩次洗衣店,真的做到無哂力,好想好想有休息時間。但卓希成天都很扭計,令我無法休息,仲有少少煩悶的感覺。唔知係咪因為買了樓,有好多未知之數,所以個人都特別煩呢?
 
 
這幾天因為卓希的玫瑰疹原故,我都以莞茜水為伍,想寫上煲莞茜水的步驟:
 
 先煲一煲熱水(廢話)               然後要洗莞茜,因為          跟著用煲魚湯袋袋好
                                                 都會有好多沙!              (因為卓希唔鐘意d莞茜癡身)
   →→→→→→
                                                                                                                                                                                                                                                     
 
煲一陣後等d水轉色便大功告成
再倒入膠桶到備用                                                           



嗱!我成日就係用這幾個步驟,係廚房到熱到不得了,簡直就係想溶咁濟,如果可以連d脂肪都溶埋就好,不過我都係發緊夢。

 

晚上開始收捨一些帶卓希到心光宿營的衣服及物品,但真的有好多東西要拎,見到我頭都痛,唔帶佢又唔得,佢爸爸話自己一個會頂唔順。咁我一個人帶足一個星期咪就不似人形!不過也許卓希成個星期沒有見卓希爸,而且和我相處耐,所以這兩天都唔係惦肯跟爸爸。以前要我抱後,如果我要做家務的話,只要話「爸爸抱」佢就會很自然地伸手去爸爸到,但這兩天就相反的攬到我實一實,點都唔放,連用食物引佢都唔得。唉!有好又有唔好,好就佢癡我我個心好開心,唔好就係我做唔到家務,我通常星期日係用嚟執芳ee的手尾,所以今晚都係要等到卓希訓咗我就可以做到!

 

今晚係世界杯的最後一場,其實我昨天晚上好想陪卓希爸看球賽,話哂都係四年一次。點知我聽到卓希爸起身,就係自己點都起唔到身,真的攰到我cc吓!希望今晚可以啦,不過我對自己的期望不高,反而很底,因為我真的很攰,而且明天早會仲要分享。無精神的話就會唔知自己講緊d乜,不過我都會睇吓邊個釣魚,然後就去笑(串)佢。我諗第一個就一定係jason,然後it三人組。

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()