close

 

唉!說來話長,昨天晚上卓希和前晚一樣,由於有鼻塞的緣故,所以都係一小時醒一次,不過最頂癮的是他早上五時已經起床,我在照顧他的同時,自己也發現自己軟弱無力,頭暈暈的,而且個鼻都需休息,唔好吸咁多辦公室個d膠的毒,所以決定今天不返工。芳ee到來後,我的心願是把卓希交給她照顧,然後自己去休息,但係小卓希點會放過我,因為佢仲發燒的緣故,我便叫亞芳同佢沖涼,點知佢又要我抱住佢沖。總知乜嘢都要我同佢一齊做,好啦!做完啦,我便關上房門休息,芳ee便湊著卓希睡覺,點知以為他睡著了90%,就放他在我身邊時,他便100%醒哂,跟著便在我身上爬來爬去。可憐我這個媽媽攰到無力反抗,任由他在我床上玩,只要唔跌落床就由得他。他見我無乜反應後,便落床出廳去玩,係時機啦!我便關上房門,任由他和芳ee在外面,他有拍過幾次門,但我沒有理會他。過了不知幾多時間,我訓到轉身時才發現卓希睡在我身邊,但已太遲了,因為我已不小心壓著他的手板,就係咁,佢又被我攪醒咗。不過我真的無意識唔知道佢幾時入嚟的,因為我是訓在出面的,芳ee抱著他一定要誇過我先可以放得底佢,但係我一d都唔知,可想言之我真的很疲憊。

成個下午卓希都沒有發燒,我以為他已經好了,點知晚上七時同他洗澡後,又有少少燒,我成個人都想謝哂咁。

晚上“暗”了他睡後,便是我自己的時間,咁就諗住洗衣服,煮個麵食,寫下網上日記,點知當我正在食麵時,就聽到豬仔係房到咳。其實佢日頭就無咳,但係晚上一訓底時,因為鼻水倒流,所以形成d啖係喉嚨,就好容易咳。話說當我聽到他咳時,我便入房照顧他,但聽著他的咳聲時,我擔心他會咳到嘔。果然不出我所料,他真的咳到嘔,今次連五點鐘時食的粥都嘔出來,我又要做亞四咁係到換床單同幫卓希換衫。跟著仲要開一部洗衣機,有媽媽在她的網上日記提及要兒子了後才有自己的時間,我就話連自己的時間也許會沒有,就像我今晚咁,本來想早點休息,而家就要照顧個仔同等洗衣機的衫,全部都係為個仔,所以有一小朋友,就係二十四小時都屬於他的。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()