close

昨晚雖然卓希是已睡了,但睡得不“林”,除了睡睡吓咳及嘔吐外,每一小時便醒一次,那是由於他鼻塞的緣故。所以我每小時便要抱著他一起i在床邊,到凌晨四點,我見他的燒去到39.3度,便餵他食退燒葯及抺一抺身。之後我哋兩母字就真的可以睡兩小時,到六時二十分卓希便叫我起身開奶。由於遲了起身,我便雖要“拿拿林”咁做嘢,預備D粥仔啦,又要睇住隻豬仔。佢一病就會好癡我的,今天係佢出生後第一次唔俾我換衫同返工,咸到好似擋豬咁。我已經比起平時遲了出門口,但他就好癡身,我叫亞芳同佢沖涼,等佢降吓溫先,就係係佢沖涼的時候,我便“溜”了返工。心在想,C啦,遲了幾個字出門口,一定遲到啦,不過又諗吓未必,因為平時我都係特早回到學校的,故也許時間可許可,不過都要視乎隧道的情況,我有諗過最壞的打算是用西隧,但係到我去到歐化時又見到唔係好多車,咁都係用紅隧。返到學校都只係七時五十分,可想言之平時我係幾早。其實我自己都未好,心裏好想請假休息吓,但礙於答應了同事幫忙監考,所以便頂硬上。不過真的好攰,一路監考,D眼皮就一路的想跌。

下午大約一時,打電話回家問卓希的情況時,亞芳話佢今天早上訓好多,梗係啦,成晚都無乜點訓過,真正睡得好只係由四時至六時這段時間,所以隻豬仔早上訓咗成兩個幾三小時。當時亞芳話佢探咗熱無燒,不過我都好怕,叫亞芳食多次退燒葯先,如果遲D真的沒有燒時,就知道是真的開始好了。正當和亞芳傾的時候,卓希爸便打電話回來。當我聽到卓希爸的聲音時真的好想大哭,因為真的好辛苦。但礙於係學校的緣故,打所以眼淚往肚裏去,先告訴他卓希晚上和今天早上的情況,然後便談及亞芳剛剛告知的情況。其實和卓希單獨相處並不難,難就難在他病的話好癡身,無覺好訓。不過今次都係一個體驗我這個SUPER MOTHER力量的時候!

不過當我正在回家的途中時,亞芳打給我,說卓希有少少燒38度,我都話要食退燒葯。泊好車,買了餸後便飛快的回家。亞芳和我都覺得昨天樓下那醫生的葯沒有效,鼻水都未收過,燒就只係退咗一段少的時間。所以我以媽媽的身份,決定唔再食樓下醫生俾的葯,食返睇開中環醫生的葯。希望豬仔希今晚可以有覺好訓啦。

晚上當我和小卓希在家時,他除了有少少 鼻水之外,都沒有甚麼特別。只是他在睡了之後有少許的咳和 鼻塞,求天父快些醫治他。

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()