close

 

都唔知係咪卓希知道我們會去沙沙灘,凌晨四點四十五分已叫我起身,話要飲奶奶,平時要佢飲水都頂得住,但係今天早上他好堅決表示要飲奶。咁佢亞媽我就一早爬起身開奶俾佢飲,佢一飲完我就訓番,佢又唔肯訓自己個位,要訓我的位。好啦!咁就俾佢訓我個位,點知佢一路訓就360度咁轉,我都唔鬼理佢。不過一到六點(佢一見到天光就要起身的)咁佢就起身要落床!無法啦,只好起身服事隻豬仔。

我們早上八點正出發,到石澳時八時四十五分(又係四十五分),以為自己好早啦,點知!好多人仲早過我哋,無位泊車。只好讓卓希爸、卓希同芳ee落車去玩先!(所以我見唔到卓希一開始玩沙時的高興樣子)。我都等了差不多半小時才有位,仲要係我見有人去自己架車到,我落車好有誠意咁問佢係咪走,佢仲話要我等多十分鐘咁先可以mark到個位。

好啦,到我可以在沙灘時,卓希開始攰^x^,不過我都同佢忍唔住地落咗水,卓希爸話豬仔見到d浪時好好好開心,我就同佢玩車仔水泡。但因為今天太太太大浪,卓希返而有少少驚。

玩水的短片

卓希與媽媽玩沙的情況!

好啦!咁我哋唯有上沙灘玩沙,到玩得好開心時又落過雲雨,卓希爸便將所有唔濕得的東西先放上車,然後我哋等停雨。此時我收到豆媽的電話,他們已到石澳,但policeman唔俾佢哋入停車場,只好放在出面那些貴的停車位置。所以後來見到豆b後,卓希和他只玩了一會兒,因為卓希真的很sleepy,所以無幾耐便和豆b一家say goodbye。卓希一上到車,都未出完石澳的範圍已經在車上睡著了。我們便去柴灣細叔到食午飯,大家很開心的有傾有講。

下午卓希只是睡了一小時十五分鐘,跟著我們會不小心地弄醒了他,因為係時候出發送卓希爸回校集合,預備帶學生到廣西遊學團。由於卓希爸要早些少回學校,我們送了他後,便到morfar同mormor(公公婆婆)的家去拿一些夏天衫。一路去的時候,我個心都有些擔心,morfar家好大,我點樣可以handle隻豬隻呢?原來係無其他人的情況下,卓希豬係會跟到我實一實,我去到邊佢都會跟著。然後我們去三樓拿東西時,我發現隻豬仔好用力咁,就知道佢係到痾大,係,又係另一個難題,好彩我哋有好多東西都有放係morfar同mormor家。所以就可以好快咁同佢換片片,不過到洗pat pat時,佢媽媽我不小心把他著的衣服弄濕了,就係morfar家找一件預備卓希明年才著到的衣服給他,真的有點衣不稱身!

跟著我們便回合卓希爸,今次真的很捨不得,因為自卓希出生後,我們一家人都未分開過,所以真的難捨難離。不過在與卓希爸say goodbye之前,他幫我把卓希的car sit放在車頭,因為這個星期如果我和卓希外出的話,可以方便在途中照顧他。我覺得很warm同卓希都好開心,不過又知比較危險,真的難以取捨。等卓希爸回來後,又係變回原位的,到時卓希實扭計。

好忙的一天呀!晚上仲約了一位網友準媽媽(又係網友,成日都識網友),她也是位老師,也是我們將要去北海道的顧問。我們(仲有她老公)約了一起食飯,也許卓希今天午睡的時間太短,他在晚飯中時常放蚊,kanris(網友,準媽媽)的老公想和卓希玩,點知個衰豬唔係點so人,真的羞家。到後來大家熟了點就對著人笑,真的俾佢笑c。

回到家裏便是一個重大的考驗,得我一個人攪卓希,仲要同佢沖涼,我便諗了一個方法,便是日花灑,不用在之前set咁多用品住,今晚只是用了五分鐘便完成平日的十五分鐘的洗澡,這可好了,可以作為預備我們去旅行時用花灑的經驗。卓希鐘意到不得了,又好奇,又新鮮,不過未等佢有所行動我已經抱佢走出廳著衫。今晚無其他人在家,只得卓希和我時,他真的很乖巧,他在飲奶時我便快快的去洗澡,佢飲完後仲拿著奶樽站在廁所門口等我。所以話呢,無哂d靠山,佢就會乖乖的聽話,唔聽話都係大人縱所致!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()