close

 

今早卓希正常地六點才醒,他醒後沒有立刻叫我,只是由牆的那面爬到另一面,靠著我而睡,只是我怕他跌落床便打開隻眼,他便要奶奶,一個早上都相安無事,我們還去超巿買餸。點知依隻卓希豬仔,又眼訓,又唔肯訓,同我鬥法,咁我就掠衫唔理佢,佢就一直咸著咁跟著我,我唔會giveup的,佢都知所以佢便來攬住我,這就表示sorry了。好啦!咁我就抱起他,點知佢諗諗吓又大哭,突然,剛食完的bb乳酪全部獲利回吐,成地啦!我個身啦,仲有豬仔希個身啦,全部都係。咁我就成個super mother咁先放下卓希係廁所的洗澡格到,然後初步的攪點地板,跟著自己所有的衣服都要換過(當時卓希仲係到咸,不過佢知心虛,所以咸得細聲咗)。最後先同佢換衣服及沖沖隻腳仔,一抱上手佢就訓著,係咪呢,又眼訓,又唔聽話,咪又攪出咁多嘢囉。但係最嫲煩就係個時我哋已經要出門口返教會,但係又落緊大雨,咁我就要清潔哂所有的嘢,又開洗衣機(好彩卓希爸不在家,佢最唔鐘意掠咁多衫的),然後終於遲成半小時才可以開始返教會!

係教會時,我見卓希好似有d開始肚餓,咁就問他要不要食粥啦,佢係咁點頭,咁咪俾粥佢食囉,點知大約食咗十啖後佢就唔肯食,我以為佢又扭計啦,就好惡咁對佢。返到屋企附近時我都開始肚餓,咁就去m記食個烤餅,順便試吓卓希係咪真的唔肯食我煮的粥,但係連佢平日最鐘意食的粟米都唔肯食,咁我就知一定係無胃口。點知一返到屋企,依頭放底卓希,個頭就聽到佢係咁“放屁”。嘩!嗅到不得了!原來佢肚仔唔舒服,痾d水出嚟,唔知係咪昨天晚上所食的上海麵有d唔乾淨呢?因為我仲見到有d磨姑粒,所以都係同佢小心食嘢為妙!

下午係咁等卓希有睡意,點知佢係屋企玩到好鬼精神。大怕娘致電,約我們去波波池,卓希今次習慣了很多,同堂家姐一落波波池後都唔使理佢亞媽係邊到。就係咁用蛙式係d波波上面到游來游去,好鬼得意,可惜我沒有帶dv,如果唔係就一定好好睇的。玩完波波池後,還渣巴士同玩火車,在玩火車時,卓希好“吽”,因為佢係好sleepy,但因為玩的緣故,所以c都唔訓住。但在肯x基時,真的難敵睡魔急call,便睡了一陣,真的係一陣,因為我們在上車回家時,他己經睡醒了,前後只是十分鐘。總括卓希今天全日只睡了四十分鐘,所以佢亞媽我都好希望佢今晚訓得好d。

回到家後,預備和卓希洗澡,點知一打開佢件衣服,就見到在肚的週圍有d好似被嘢咬的紅色一逹逹咁,又唔似係蚊,又唔似敏感(敏感是全身的,不會只有一逹地方),所以我猜也許是有蚤在那玩玩具的範圍(pooh的膠),咁我就等卓希訓咗後,用滴露加藍x寶係咁洗,連全屋的地也拖,總之就係大掃除啦!唉!人有helper,我有helper,但係我就要一腳踢!

不過我真的好enjoy同卓希在一起的時間,佢一扭我就俾臉色佢睇,佢跟本就無時間再去扭,所以如果係我自己可以湊返的話,佢的綼氣就唔會咁大。

卓希今日有自己的日記!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()