close
唔知係咪唔夠訓,身體好似有少許弱,下午開始喉嚨唔舒服,到晚上仲開始痛,所以回到家後都無叫卓希鍚我。費事你傳我,我又傳你啦!
 
今日佬細都算係咁,一聽到我話要學校寫信證明我逢星期四晚要留校時,都好快咁點頭會寫,叫我給他一些我自己的學生資料。我一返到辦公室就快快的send了給他,點知佢下午已經有個封信了。我個人覺得佢今次都寫得幾好,內容如下:
 
This is to certify that Ms XXXXis a full-time teacher of our EbXXXXX School, which is a residential school for visually impaired students. Ms XXXis also responsible for the Christian Ministry in the school and has to be on duty in the Boarding Section on Thursdays from 4pm to 10pm to be in charge of the religious services and Christian fellowships.
 
跟著我便“拿拿林”fax去浸會啦,本來想轉的那科在逢星期五有5:40pm開始的,但係居然full哂,咁我要報讀晚上7:45pm至9:45pm,依個衰bu,成日都係咁,明明有好多人選五時開始的,但又只係得一節,仲大大聲咁同我講好多人都入唔到五點嗰節,咁你哋就要醒目d開多一節五點班啦!
 
不過今天都有些開心事,就係我學識用電腦剪片,平時用digital cam影底的片段,可以入落電腦,最重要係可以upload上網給大家欣賞。我知這個技術一直都有,但係我,同依賴別人幫到手,但係見到卓希鬼咁好笑時,又忍唔住影多d,咁唔通成日都要人幫我咩!所以就自己試吓做啦!但係我怕自己係屋企攪攪吓又會唔記得d步驟,所以真的要花多一點時間落去!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()