close

昨天晚上臨去睡時,喉嚨痛到不得了,而且背脊都有些痛痛哋。心想今次好像感冒,便沒有回房睡覺,因為真的唔想傳染卓希,點知去到半夜時,喉嚨痛到好像火燒的,便快快的食“散x痛”,早上便食“八仙果”,真的好些。

 

點知下午在聽倫理研討會時,個人開始唔係好妥,有些暈,條腰好似被火燒咁。心想,慘啦!今次仲發燒添,平時我一發燒便會腰痛。本來晚上還有一個講座要聽,但“拿拿林”回家到樓下睇醫生。幸好到診所時醫生已回來。嘩!他按著我的頸時痛到我大叫,佢仲笑咁話「話咁嚴重」。咁我問他如何嚴重,佢話係“淋巴腺發炎”同“喉嚨發炎”。唔怪得由上星期開始我就覺得個人好唔妥,上星期三早上仲未返工時行入睡房就暈得一陣陣,c橕著返工,星期四晚在心光d血壓仲升到好似生豬仔希時咁高,不過睡咗一晚又無事,所以就無理啦,點知今個星期就中招!

希望依個醫生今次d葯可以啦,因為次次我喉嚨有事時,睇親佢都係無乜用,佢d葯幫唔到時,每次都要特登返出旺角睇耳鼻喉專科先至得。

我老公聽到我的病情,第一時間就話鬼我,話我訓得少,以前未有豬仔希時十點上床,六點起床,但係自從學人上網寫blog後,成日都唔訓,掛住係到upload d相,又同d媽媽msn。佢就乘機話我,我都知係唔啱,但係鬼叫我想快些追返有關囝囝的成長寫上blog

仲有呀!希望明天無事啦,因為學校水運會,每年到這個機會睇學生的游姿真的好好笑,所以真的唔想miss 咗佢。

 

返到屋企,食咗d葯就開始大昏迷,連個仔我都唔去理(我全日都帶口罩,佢成日想攪我,但係我係唔會俾機會佢的)。希望真的沒有傳給他吧!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()