close
今天我真的見識到網絡世界的勁,完全唔同的blog會有唔同的function同好玩之處,令到我心大又心細的又開多咗一個blog。
唉!我都怕自己日後無時間上嚟update,不過又真的要“的”起心肝,為了讓卓希日後知道自己的成長路!
今天讀到廖啟智的見證時,內心裏真的好感動,以往睇到一些有關於小朋友有病的見證時,內心沒有那樣的共鳴,但今天真的好唔同,好touching!智叔同even媽媽不同之處係一個早有心理準備,一個一直都有盼望的希望小b沒事,結果兩個都是一樣,返到天父的懷抱去。我在想,如果有一天這樣的事發生在我身上的話,我會經得起這樣的風浪嗎?也許不會,因為我的情緒處理通常都是不當的,但係我相信如果去到那處境時,上 帝會更抱緊我!(不過希望唔好有那天啦!)
媽媽明天便會返瑞典啦!所以我們今晚在家食過晚飯後便入了沙田家,去睇mormor,卓希玩到傻咗,仲玩水玩到成身都濕咗,連morfar(我爸爸)個身都濕嫲!唉!我個頑皮仔!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()