close

我咁大個人,都未試過端午節正日去沙灘游水,但係今年就真的破例啦!(都係為咗個仔啫!)

一早,卓希就“倒塔”咁早,都未夠六點就起身啦!但係我哋未咁快可以出得門口,因為要等堂家姐先可以出得,佢哋又訓到成八九點先起身。

我哋九點四十分就去到西貢銀線灣,嘩!人多到y!也許銀線灣近將軍澳,所以好多車,又有好多人塔的士去。剛好,我地到時就有兩個police係到預備抄牌,我只好放底卓希,卓希爸,及tunt姐姐去沙灘先,我所泊的位唔係劃線車位,所以係會抄牌的,我只好留在車內。但係卓希爸打給我,話沙灘超多人,又水漲,跟本無位玩沙。所以我哋就去另一個沙石灘(好彩堂家姐遲到,我哋靠電聯),依個沙石灘係我細個時,morfar好鐘意帶我哋去的,但係我就超唔鐘意去,因為依個沙石灘係人哋玩滑浪風帆的,無救生員,無防魦網,石頭仲多過沙。不過今日唔去沙灘唔得,因為答應咗麻,去唔到係會家變的。

到咗後,因為潮漲,所以可以玩沙的地方唔多,而且又熱,太陽又哂,所以我哋都只係逗留咗四十五分鐘就走人,但係我都已經變咗雙色手臂人!

下午卓希訓晏覺後,我就帶佢去咗德福,原先係想買d家庭用品,但係一去到trendy land,我哋就買咗桌子及椅子給卓希。卓希開始大啦,我哋返工時,佢食飯都唔肯用highchair,要對著個電視,睇住pooh pooh嚟食飯(如果要買禮物給卓希的話,一係pooh pooh 的vcd,一係bob the builder的lego,謝謝!)平時佢都係用我哋的電話枱,但係好吊腳,所以諗咗好耐想買一張佢自己的枱,今天終於見到啦!

  

卓希超鐘意,連食生果都要用佢!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()