close
今早我哋成七時半才醒,卓希近來都係同我哋一齊訓大床,有安全感之餘早上也不會咁早醒。不過如果我哋要返工的話,佢又會自動波地六點幾就醒,依個仔真係好癡住我哋兩個大人的。
 
跟著我就嗱嗱臨的同tun姐姐去買餸,依個係一個頭痛的問題,因為一次過要買哂屋企有需要的東西之餘,仲要係買夠起碼三天的餸,好等我起碼有三天的時間專心工作及晚上返學。因為如果唔係咁,以前未有老二之前,我逢星期二或星期三都會去香港仔食飯,為的是要買餸,一個小時時間真的好趕,仲要來回呢?所以有時買得餸同生果嚟的話,就要買少少嘢食返學校食,真的好辛苦。但係依家我就會叫tun姐姐星期四買一d少量的餸菜,唔使我成日心掛掛,怕佢會做錯。
 
然後我就同卓希豬返教會,依隻豬仔開始唔聽話。話說佢真的好鐘意佢爸爸,但係卓希爸有時因為太多工作,又或者要改卷的關係,就無返到教會,好似今日咁,佢又要改卷啦!卓希見到佢爸爸唔返,佢又話唔返,叫到我無哂氣!佢唔返,係屋企喺咁癡住卓希爸,咁卓希爸咪又做唔到嘢!所以真的要軟硬兼施,點知崇拜完咗之後,佢又掛住同其他小朋友玩,話唔肯走。唉!次次都係咁,一係就話唔返,然後就唔肯走,玩c我啦!
 
晚上在寫日記時,卓希自行在大床look嚟look去,預備訓。現在是不准陪訓的,不過我唔係屋企時,佢哋兩個又會癡埋一齊,真係惡頂。我有我係書枱前做嘢,佢有佢係張床到look,已睇了禮賢幼稚園的入學資料,連支票也預備好了,只等星期五我去覆完診後,再交到學校去。又會咁啱係今個星期五要交留位費,我可以覆完診之後一次過做哂所有的嘢,希望順利啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()