close
今日一早就帶卓希去中環,為的是要去趙醫生到打流感針。每年我都會安排聖誕節時間帶卓希去打流感針,一嚟我嗰時才有時間,二嚟打完針可以係中環同尖沙咀到睇下聖誕裝飾品。不過今年臨於聖誕假前打去趙醫生到,姑娘話打流感針要排期到一月,我都未試過,一月就一月啦!
 
依個卓希豬,入到房仔時個樣都好似傻傻哋咁,我一直都無話佢知係去打針,只係話去玩趙醫生的玩具,所以係房仔時才告訴他,而當時姑娘也在場,所以卓希豬係無反抗的能力。係打針前,姑娘就問佢要唔要綿花糖,佢梗係話要啦,然後我問係咪打pat pat, 姑娘話大個仔啦,打手臂!拉開哂佢的衫時,卓希都只係掛住粒綿花糖,落針嗰吓,佢仲只係雙眼發光地睇住粒綿花糖,一d都無喊到。Un皮仔即是un皮仔,一打完就問我可唔可以食綿花糖,見佢突然咁乖又唔喊,縱使仲有咳在身都一定要俾佢即時食啦!佢開心到一路跳就一路食,連姑娘都話佢叻叻!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()