close
繼兩個星期前的學校旅行,今日又係學校的陸運會,簡直係體能上的挑戰!


今個星期開始轉冷,而且仲落住細雨,給人的感覺是冷,係冷,而不是凍!一早返到心光,就見到院長係到煩緊,到底要繼續去定取消呢?最後都決定如常的去,在運動場時,初初都不怎樣的凍,但係會感覺到氣溫慢慢的下降。未出發前都見到一些貪靚的同事,只著了一兩件衫,我就著到如臨大敵咁,唔好攪我,今早起身條氣管又he he ha ha,我唔想病!


初初的比賽都算順利,但係雨慢慢的下大了,只好停止所有的田賽,只進行徑賽。跟著快快的食完飯後,就回心光的室內運動場繼續兩組的田賽。在完結時,院長作結束的幾句說話中,真的能見到佢開始欣賞我們一班的同事,話係今日的情況下,我哋都能發揮團隊的合作精神。其實依樣嘢我哋一直以來都有啦,不過佢唔為意啫!


今晚jj又嚟我家幫我整ip cam(又整?因為上次都未整好),佢真卓希friend到乜咁,卓希又好跟佢(基本上卓希係好鐘意同d大哥哥坃)。希望佢哋真的能第時friend到一齊踢波啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()