close
昨晚陪卓希訓時自己又訓著咗,太攰啦,前一晚又訓得唔好,然後返工又用好多體力,所以當卓希爸起身去睇電視時,我係知道的,不過身體唔容許我起身。另一方面,我又好放心咁訓,因為有了個新blog後,可以隨時加返之前的日期的日記上個blog到,唔使每晚好似灰姑娘咁要十二點前寫好,所以便讓自己大覺訓!


今日一早起身就覺得凍咗好多,昨天晚上我哋都要關門睡覺,因為一來卓希係咁踢被,二來廳開了窗來吹洗了的衣服,所以都比較凍。今早起身時,見到房的成個窗都係水蒸汽,咁就知道室內係暖過出面好多。
好彩!卓希今早訓到成七時二十五分,不過我同卓希爸就成晚都無乜點訓,因為怕卓希踢哂所有被會凍親,佢又懶訓到不得了,成晚床頭床尾床中間都週圍訓哂,攪到大人都無乜點有得訓。


嗯!今日我終於去返做facial啦!已經好好好好耐都無做過,懷著卓希時又唔做得,生完後又無時間,因為一放假就係我自己湊返個仔,好啦,到我有時間時,又無位。今次我已經係一個月前已經book定,做完的感覺好好,塊面的感覺乾淨咗好多。我真的好希望多d可以去,不過都好趕的,因為要趕返屋企接力湊隻嗅豬。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()