close
今日係團契一年一度的新春旅行,點知又係全年最凍的一日,所以都未出發,就已經有七個學生話唔去,最終都只係得九個學生。不過我唔會氣餒的,天父俾我哋可以預備得出去,就一定會有安排的。

好彩,昨天靈機一觸,打電話返心光問劉秘書,今天校車去彩虹地鐵站之前,可否來我家樓下接我,答案係:可以!所以決定連卓希豬都帶埋去,因為卓希爸又要出mock卷,卓希係屋企的話佢乜都做唔到。

司機嚟到後,我哋就去彩虹地鐵站接班學生,然後齊齊去西貢中華完備救恩會,即是小銘的教會。幸好之前已填表,申請借用佢哋的副堂,所以我哋先先係嗰到有敬拜的時間,然後就係學生玩遊戲的時間。但眼睇外面仲落緊兩,咁我哋就借埋佢地的廚房,煎哂所有的豬扒同牛扒(攪到成身油煙味!)仲借咗兩個大電飯煲同個焗爐仔,係副堂到焗雞翼,及煮所有的丸及腸仔。不過我哋都有起咗一個爐,用嚟整熟d粟米及sweat potato,郭導師負責幫我哋整。都要順帶一提,郭導師的整法真的好特別,原來包錫紙時,要連粟米的“依”一整包,咁樣便可以留住粟米的水份及食落好甜。sweat potato都一樣,不過就係包錫紙前要包多一層紙巾,就可以保留住佢原有的水份。哈!今次真的大開眼界,不過又真的好好味。

食完嘢,洗哂所有的用品後,我哋仲一整有代禱的時間,真的很感謝神,給我們有這麼好的地方,又唔凍(仲有好暖的感覺),又不用淋雨,而且我仲有校巴送返屋企添,神的恩典是夠我們用的。

大頭蝦事件:返到屋企,收拾我的袋時,才發現帶去的相機原封不動地放在袋內,真的無鬼用,帶得咁辛苦,又無影到相,睇怕學校又會話我無相交貨啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()