close
今日學校家長日,所以一早便要返心光,雖然今日我無家長要見,但係因為“歲晚收爐”,所以都係集中火力收拾東西及預備明天團契旅行的事情。

下午我放十二點,自己一個人去了銅鑼灣,為的是辦年貨。先先去大球場到等標位,都等咗成二十分鐘先有個位。然後本來諗住先去買嘢,等少D人先去食嘢。點知經過一間西式餐廳,見無乜人,就走咗入去醫肚,仲飲咗一碗好味又暖的波菜湯添,心想,如果心光的廚師有咁的水準就好啦!(←想大我個頭!)

跟著就去咗華麗園到買年糕,又去對面的么鳳買過年食品。係銅鑼灣買完一輪嘢之後,就去佐敦,到護協到拿兩星期前所訂購的COMBI新CARSEAT給卓希,順便買埋老二要用的新奶樽同其他用品。回家時,同自己講,如果電腦洗車屋唔多車的話,都要洗一洗部車,因為真的好DIRTY。點知一轉灣就見到得一輪車係到洗緊,又無其他車排隊,咁我就快快的轉入去洗車了。

晚上嫲嫲仲帶堂家姐來我們家食飯,堂家姐仲係我哋屋企沖埋涼(因為坪石村真的好凍,係我哋到沖暖好多!)所以今日話雖放半天,但係我真的好忙,希望下星期可以把注意力集中係清潔屋企啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()