close
我昨天晚上同姐姐講,叫佢今日星期六就放假,佢話以為15號,我話怕老二隨時出世,到時無得放佢。點知佢細細聲話無錢,我一於當自己聽唔到,都唔知做乜鬼,成日都話自己無錢,之但係又出陪咁貴的手機,我唔理佢!雖然佢係每月九號就出糧,不過我唔會早一日出俾佢(又唔見我個老細會早d出糧俾我?),因為佢近日的表現真的係無心戀戰咁!

唉!晚上返到嚟,又黑面,我哋一家人都唔理佢,有時放完假返嚟就HIGH到不得了,今次就係咁黑面。我好心問吓佢,有無打返屋企,佢又話無錢,$20一張電話咭都可以傾成半小時,咁都會又無錢?真的K怪!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()