close

今年我們參加了奧比斯的步行籌款,行大潭水塘,都係我哋平時行嗰條路,不過平時無今日行得咁入。可惜係個天氣麻麻地,微微雨,我好怕凍親d小朋友,係咁要佢哋著衫!

我哋本來的行程係喺屋企搭的士去尖沙咀天星碼頭,然後坐船去中環的9號碼頭,上大會所安排的城巴。但係諗諗吓,十點先起行,八點就要去到中環,去到國際學校咪好早同無嘢做?咁我哋諗諗吓都係一條數的時候,call咗八五折的士,由屋企去大潭水塘,又唔係好貴,加埋隧道費都只係大約$120。

IMG_2437.JPG 

去到時,仲有20min先開始行,卓希同parco就已經係人哋的攤位到係咁玩踢波及搖控車。

IMG_2431.JPG 

到豆b到咗後,預備起程的時候,三個小朋友見到大會週圍放的奧比斯飛機好開心,要玩吓時,班小朋友中的一個一坐落去,就爆咗,居然整爛咗人哋的吹氣飛機,真的好好笑!

IMG_2434.JPG 

IMG_2436.JPG 

我哋因為三家人一齊行,班小朋友又要玩吓,又食吓,所以真係行得好慢!唉!終於去到終點的蓋印地方!

 IMG_2443-vert.jpg

沿路風境都好靚,但係我要顧住推妹妹,無乜手去影相!係咁e影吓d石啦!

IMG_2441.JPG 

後記:我哋走時,就係搭大會的所安排的城巴返中環,然後坐船過尖沙咀,跟著就搭巴士返屋企,又可以順便行吓街街!返到屋企樓下,一時忍唔住,影吓d花,我覺得今年的花開得特別靚,心光都有好多花開得好靚,但無相機在手。

IMG_2448-tile.jpg 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()