自上星期產檢後,今個星期又要去產檢了!今日仲要見醫生添,醫生模肚,話老二已經好落,問我晚上個肚係咪好賓同重,我話有呀,都好多次,整到我一到晚上成個人都好唔舒服。醫生話就快係時候了,叫我好好咁執好個“走佬袋”,仲將我咁多次係母嬰健康院所有的記錄封好交給我,話如果一入院都有係手。
 
突然間,個感覺好緊張添!唔知今次要生時症狀會係點呢?因為上次我無經歷過任何症狀,係醫生要我入院催生的。但今次應該如無意外,係我可以係屋企直至有要生症狀先會入院,所以有少少緊張。
 
穿水?見紅?陣痛?唔知邊樣先呢?我就最唔想就係穿水,因為我好怕整到週圍都係,如果係的士到整到人哋的車,仲唔好意思添,所以真係要睇下今次會係點啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()