close
台灣地震又關香港事?關!只係卓希媽一家係海洋公園嘆世界,唔知出面的世界好險惡。但今天真的煩到我,因為那些光纖影響了上網,很多網址都上唔到,連最common的yahoo都上唔到,嚴重地影響到我的生活!希望快d整返好啦!
 
 
今日我哋家多咗一位小朋友,張恩橋,明天便三個月大啦!係一個醒目仔,醒目的原故係佢知道如果佢係我屋企大吵大鬧的話,我係會落order話唔好理佢的。但原來佢係一般典型的bb嚟的,訓覺就食,食飽就訓,完全無扭過(不過我同芳ee夾手挖佢的金鑛時,佢咪係咁嘈,我唔理佢,為求逹到清潔的目的,我一於當聽唔到!)回想卓希係咁細個時,佢都未試過咁乖,我一行開要做家務時,佢見唔到人影就會大吵大鬧,煩c
 
 
今日好好笑,我同芳ee放咗橋仔係到爬,卓希好好奇咁又學佢爬,仲係到睇bb的反應。Bb係車仔到訓覺,卓希又走去同佢say hi!又話要學我哋咁抱bbbb食奶,佢又走過嚟偷錫佢bbsocks鬆咗,佢又幫佢整番(不過整嚟整去都無變過)。晚上bb走咗後,仲成日bbbbbb,我話bb走咗啦!卓希今日真的愛心爆棚!
 
 
晚上我哋一家三口走去學人睇燈飾,都未開始睇時,卓希已經係巴士到訓咗,之後我好鬼溫柔咁叫佢起身,一起身就俾佢見到商場內的玩具,精神為之一震!係尖東海滂,卓希好開心咁自己行,不過我哋兩個大人都追得幾辛苦,因為佢好鐘意就係跑,追住佢的感覺就好似走咗400m一樣!


(d相要等寬頻WORK得好d先可以upload到!)
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()