close
今日最主要的節目,就係去買外置HARD DISK。聖誕節期間,卓希爸病到無哂力,又點會去到買聖誕禮物?佢好番的時候,同我提過話已經諗咗買外置HARDDISK給我的,因為我一直都好想要一個外置HARDDISK嚟放卓希的相片,NOTEBOOK真的無乜地方啦!
 
九月時,我在學校的電腦壞咗底版,D IT的同事教我不如以後用外置HARDDISK,比較方便嚟BACKUP。用過後,我真的覺得幾好,所以都好想屋企有一個外置HARDDISK,不過真的有心無力去買!今天終於可以買到了,好開心,不過仲要一段時間去過相同整理,因為之前我都無特別整理過。

 
多謝我所愛的老公!卓希爸!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()