close
德國差會主席的太太Mrs Archillers到了香港,明天便要回德國,院長在放假請安排了我們宗教部的同事及Prof Duggen見她及共進晚餐,一早便約了十一時四十五分開校車去HKU,但我和Judy及光龍找哂全心光都唔見咗Mrs Archillers,打電話給Prof Duggen才知道Mrs Archiller去了大嶼山!^x^
 
 
咁我立即的感受係,約今日食飯的原意都係為了可以見見面,但係咁都得?我哋仲係特登放緊假都返心光meet佢哋!不過Prof Duggen話我哋的lunch照繼續,都好,上幾次食飯都有院長係到,傾都傾得唔暢順,今次好free咁同Prof Duggen講有關我哋心光的宗教工作,同告訴他我哋啱啱hang in的relocation的新建議同服務,佢都俾咗好多好的提意給我們!
 
 
下午,我返咗屋企後,先知道我出咗去的幾個鐘,卓希都係咁訓,足足訓咗三個鐘頭,叻仔,唔使佢爸爸成日話佢煩!^o^ 我哋一家跟著去了ikea買新屋要用的窗簾架,床褥(依樣嘢我同卓希爸都選咗好耐,好彩有芳ee睇住卓希),同廚房櫃裏面的一些架!
 
 
晚上,我係咁執嘢,尤其是咁多年嚟的不同類型的單據,我有一個可以話係好又可以話係壞的習慣,就係儲好多單據,因為試過有d數的問題,係由我發現的,所以一直以我都會keep哂所有的單,由結婚到現在的單都有。我有一個好好的filing system,但係也會認為這樣不用扔掉,一直係咁儲,但係由於快要搬屋,所以真的要執執佢。全部都扔掉啦,只係留番2006年後的幾個月,跟進多一段時間就要唔要啦!做c人!都係自己唔好,儲咩哂儲呢?
 
 
唉!個pccw仲未齊番好,上網到到都去唔到,好煩耶!我上baby kingdom睇到有媽媽話佢哋打電話去要求逐日減,我都要試吓先,睇下佢會唔會減俾我!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()