close

係二月份時,卓希學校出咗張通告,話3月3日開始到3月12日,可以安排家長去觀課。當時我係填咗今日,因為平時的星期五返十二點,諗住睇兩小時,十一點就可以走人。

點知,天父真的好奇妙,我1/3/2009星期日要返工,原來可以有得補假的,嗱嗱髻2/3/2009入紙睇吓院長批唔批今日放假,e,佢又批,咁就好啦,可以睇哂全程!

我一早就同卓希一齊坐校車,原來校車接咗卓希之後,仲去麗晶的嘖水池接多一個學生,跟著先去德福接三個學生,我成日都以為係去咗德福先嚟麗晶。

一去到學校,卓希就自動自覺去排隊睇體溫表,我就去花園到聽園長講嘢,又聽孫老師brief。

一入到課室,就係小朋友的親親天父時間,嘩,原來有咁多首詩歌我都唔識唱,要惡補一吓先。最得意係原來卓希識唱好多詩歌,仲有好多手勢,尤其是手語,因為李老師識手語的,成日教小朋友唱詩歌做手語,我都好落力咁跟著做,真係好耐好耐以嚟第一次唔係自己做主導,所以好享受依個敬拜時間。最領我深受感動的,係當李老師話要祈禱時,小朋友們提議跪係地上祈禱,我感動到想喊出嚟。一間真真正正的基督教學校,福音工作得到好大的支持,連小朋友都咁叻叻!

祈禱之後就係唱遊的時間,平時唱遊之後就會去花園玩,不過今天天氣唔好,所以唱遊時間長咗少少!李老師要我哋圍圈坐,我緊係想離開卓希多少少,點知佢有一個男同學,成日癡住我,真係好好笑。當李老師要我哋兩個兩個對唱時,依個男同學立即嚟我前面,只係拉住我雙手,咁我就同佢一對啦,點知卓希係我後面拉我,想我同佢一對(我唔想,唔想佢癡我),跟著我話佢的好朋友係後面,同佢玩啦!講番依個拉住我的男同學仔,唱歌時李老師教我們要有眼神交流,但係佢又害羞,望咗第二面,都係要成日提佢先望番過嚟,唔知係咪我靚到佢害羞呢?(飽c!!!)

點知唱完歌,要坐吓玩遊戲時,我都係走唔到,要坐係卓希身邊,嘩!我條腰坐到直一直,要有好的榜樣麻。但係隻豬仔希就係咁好似好friend咁挨住我,又攬住我隻腳,有理無理佢,我自己一於同同學仔玩(仲有,頭先嗰個癡住我的同學仔,又走嚟坐係我身邊,好攪笑,原來我d吸引力未減!哈哈哈!)

唱遊完之後,就係分組活動,一組去英語會話班,一組去專題學習,一組去做手工。每十五分鐘轉小組,我覺得依個安排好好,小朋友的專注力唔長,可以轉換吓對佢哋係有幫助。

開心的時間過得真係快,又係時候say goodbye,十一時三十五分,家長們要去分享會,分享今日的心得,見見園長,跟著就接放學。

天父,多謝祢的安排,如果唔係,我真的無咁的機會同時間!同埋,我今天真的感受到無幫卓希選錯學校,禮賢真的給他很多,尤其是在敬拜方面,求天父教導他愛主及愛人,感謝祢!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()