close
卓希豬近來的語言發展快咗又叻咗,成日都會識得表逹自己所想的。就好似今日咁,早上由我親自一人送他搭校車,點知佢放學後,打電話給我第一件事就係話:「媽媽,楊卓希想媽媽接放學!」聽到我心都痛,有邊個媽媽唔想親力親為呢?只好告知第時放假時才能又送又接他,不過都係無效,因為佢實在太過想我哋兩公婆啦!

逢星期四晚因為心光有團契的關係,我都要留夜。今晚都不例外,八時多打電話返屋企時,係卓希豬聽,佢又問我點解啦:「媽媽,點解你咁夜仲未返嚟的?」。解釋給他知因為我有嘢要做,佢又問:「點解的?點解的?」聽都聽到我心酸,好想好想大哭一場!



近兩日,無論是坐、或行路、又或是訓底,都覺得好辛苦,個肚好重,上星期見醫生,醫生都表示老二的頭仔轉了向下。有見及此,今天早上送了卓希豬返學後,就係屋企係咁執「走佬袋」。由於有經驗,以前個張list中有好多item我都唔帶,帶咗最主要的就算,不過都要分兩個大袋,因為卓希爸話過,係東區產房嗰個locker唔係好大的,上次我個袋太大,差點入唔到,所以今次只好分兩個袋。一個是在產房時有用的,另一個是在產後室及出院時用的物品。所以,如果現在隨時要生的話,大都已經預備好了!不過我好希望係足月先出世,起碼重磅d會好湊d!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()