close

如果唔係入咗教師依行,也許我會做咗考古學家!

點解咁講?今晚的方舟訓練,講咗好多關於世界各地有關洪水的印證,我以前細細個已經好鐘意睇有關考古學的紀錄片,尤其是一些關於古文明的世界。不過當時就無諗到自己要做考古學家,但今晚又講起所有的世界印證時,個心係咁跳得好急,好想好想好想知多d。好快,兩小時又過去,楂車回家的路上係咁想,如果唔係有兩個小朋友,又如果唔係有份工,或者我會有興趣去搜羅不同有關挪亞方舟的資料。做一個導賞員,就係要對自己的信仰扎根更深。

line10.gif 

SMS對話

今晚由心光到油麻地上堂,一直最担心的係泊車問題,因為嗰到無停車場,只係得街邊十個車位。心理準備都預要等,但係等咗二十分鐘,都無位,好多車位都被嗰到兩間的快递工司罷著。等著、等著,便打sms給老公:

老婆:「點算,無位泊車!」

老公:「回家!」

老婆:「吓!但係我想上堂!」

隔咗十分鐘後:

老婆:「終於等到有位泊,感謝主!」

老公:「神愛世人,甚至將車位也賜給我們,叫一切信祂的不..........」

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()