close
同卓希及卓希爸出街真的好激氣,佳因一個鐘意抱住個仔,一個又鐘意被人抱。去一去街,可以由卓希爸全程抱住,我話佢哋咩!啍!個仔有佢爸爸係到,啋都唔啋我,個老公就有九百幾條理由係要抱住個仔。攪到我要做衰人咁分開佢哋,然後一手拉住卓希就咁就行。跟著個卓希爸就話我行得快,大老呀,唔行快d又怕你返轉頭搶個仔要抱。

返到屋企,就係我大訓話的時候,最初卓希見佢爸爸係到都唔想啋我,我見勢色唔對路,就帶佢去naughty chair到坐。佢一見到張naughty chair時,d眼淚就係咁標出嚟,我唔心軟,一定要佢坐下,訓示佢一餐先放佢走,仲要佢自己走去佢爸爸到,話以後去街都唔使爸爸抱!

依兩個姓楊的,遲早激死我搵山拜!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()