close

全城熱洪洪地談論“豬流感”,我也一樣,不過談論的對象也只是家人。老公對今次政府的做法形容為“誇張”,但我自覺得到上次sars的教訓後,今次是政府的“政蹟”。雖然都未夠切底,但係都叫做有警覺性,唔使等到真係死人先做嘢,咁就太遲!人是會受過教訓後,先會有改進,(除了我老公,次次叫佢唔好俾d食咗容易咳的嘢卓希食,卓希有事時就“哎呀”,無事又想俾佢食時就話“好少之麻”,吹漲之!)所以,我的立場是,贊成今次政府的做法,人,唔怕一萬,只怕萬一。萬一傳染到一個好似sars時淘大那個超級帶菌者時,就已經太遲了!而且,依家依班被隔離的人,其實都只係得個“悶字”,對佢哋嚟講,未賞唔係一件好事,可以真的檢查清楚自己的身體,確保真的無事時,便又可以再過新生活。那只是七天,用七天的自由換來很多人的不被感染,會有很多人對他們說聲:謝謝!

但那墨西哥外交人士今天在新聞中所講的真的很過份,簡直係無知!佢哋都唔知到香港地少人多,人與人之間的空間太少,所以sars時先攪到咁。佢地帶病菌周圍走就得?
其他人自我保護就唔得??你哋睇嗰個出嚟講嘢的女局長,自己咪又係一個口罩掛住係條頸到,無知!

 

我的傷口痕咗兩日,本來諗住等星期一先到樓下的九龍灣健康中心到洗傷口,但係太痕啦!昨晚係咁上網搵,搵到觀塘及新浦堈的健康中心好近我家,今早,老公未返工前就帶我去新浦堈到洗傷口。嘩!超多人,都等咗好耐先到我,姑娘話可以星期二先再洗,到時只需要到樓下的健康中心就得啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()