close

由於豬流感已經係社區爆發,教育局宣佈由明天起要停課,今日下午,所有學生都雞咁腳人!心光寄宿生係咁執嘢返屋企,嗰個都好似走難咁!真慘,視障人士的點字書本本都已經大過其他印刷書啦,仲要係一個書包有好多本,跟著另外大膠袋仲有好多本,分分鐘佢哋拎的嘢重過佢哋幾陪,真陰公!

究竟停課係好定係唔好呢?我唔知,如果身份係媽媽的話,就會膽心依段時間小朋友有乜嘢節目。如果係大些的學生,就好,因為可以遲些才考試,又或者有機會唔使考試。但係老師呢?我依個老師就唔知,因為我出咗卷,未改錯處,對我嚟講,無乜所謂,不過夏令營有90%會取消,可惜!但我又見到未出卷的同事開心到飛起(我無依種的感覺),因為佢哋以為有大把時間做嘢,之但係今日放工時,我係開會表到睇到,已經有好多個格格填滿咗,要開好多會,又點會有時間出卷呢?

卓希本身明天不用返學(佢學校畢業禮彩排),但係我明天要開會,唔會係辦公室到處理文件,所以唔帶得佢哋兩個小朋友!下星期也許會有機會,點都要救一救姐姐!

停課對我嚟講,一d都無開心的心情,因為我這一個星期情緒比較壞,有少少失控,少少嘢就流眼淚,少少嘢就罵到卓希芍婷七彩(所以妹妹晚上有時唔肯跟我,因為我真係好惡)。失控的情況,有少少似去年生咗妹妹後,成日流眼淚,覺得自己好無用,少少嘢都做唔理!卓希講多兩句我都覺耳仔痛,個心好煩!一句講哂,停課!我一d都無開心到!

p.s. 我今晚又開始失聲,好彩明天不用水運會!(不過今年唔係我做司令台,只係坐定定睇住班中一)

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()