close

昨晚唔知做乜鬼,做功課到十一點,然後上床諗住訓,點知係床到係咁look,訓唔著!成十二點都訓唔著,又唔想起身做功課,就係咁喺張床到諗嘢,諗諗下就訓咗。不過成晚都係咁醒下,又訓下!未有卓希前,我都已經有依個毛病,就係逢星期日晚都會有少少訓唔著,係怕星期一唔知醒,又怕自己訓得少無精神。不過有咗卓希後,由於太過體力勞動,所以好似無咗依個問題好耐。但係昨晚又嚟過,真係煩!

放咗兩日病假,返到辦公室,一睇,嚇c我,成張大枱面都係嘢!(唔係誇張,我唔記得影相咋!)直頭做到我傻,兩日無返啫,邊有咁多嘢跟呀?我都已經拿了少少返屋企做,如果唔係就真的今晚都無得返學!講起返學,我今個星期勁囉,星期一、二、三都要返bu(星期一及三係大課,星期二係導修),跟著星期四晚要返夜。我同卓希爸話卓希就一定會唔認得我囉!(都唔知自己的體力頂唔頂得順!所以今晚上咗一半就溜了返屋企,三晚內只有今晚的大課走得甩!)

好!要繼續做功課啦!努力,加油!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()