close

我之前咪講過做網上生意最開心係有人要我所選的貨,及最有成功感係影相。不過之前同同事分享影相事情的時候,我的好好同事jason同emily係咁叫我買燈箱,但係一上yahoo bid時,嘩!好貴呀,成五百幾至八百元!我想簡簡單單,唔想咁復雜,同埋只係for興趣啫!

之但係我近來都面對一個問題,就係無時間影相,往往要到晚上兩個小朋友訓咗之後,先有時間,但係就唔夠光!前晚上淘寶時心血來潮,search一番,見到好多都幾貴,e!依一套平平地二百元玩吓啦!點知,一送到嚟,就知“玩大咗”,因為原來好profectional的!

先先有好多個配件,連燈都有埋架!

page.jpg 

然後就係個箱,摺摺吓又變咗一個大箱出嚟!

page2.jpg 

仲有影相的架,送埋白色及黑色的板,仲有四隻腳添!同埋背景轉顏色的布!真係超值!

page3.jpg 

完成品!!!立即試影先!

page4.jpg 

對比,上面是今晚影的,下面是之前所影的!

page5.jpg 

最頭痛係我要搵一個地方好好咁安頓成set咗,仲唔係“玩大咗”?

yahoo嗰個,請安此

潮爆復古飾物店,請安此

picasaweb的相薄,請安此

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()