close

計劃已久的旅行已來了,不過話話有計劃,但臨近期未考試及夏令營,真的對旅行準備不足!

  

20130717_221137 

晚上十一時的KLM,二月已尾已BOOK及買,但如果早兩個星期,可以仲平多二千元,真係好貴,一張大人飛機票都八千幾,老公話十年只可以一次!

BOOK時,已托AGENT幫我哋選好位,因為MORFAR同我哋同機,本來諗住的一個小朋友同佢坐,好似咁........

FLIGH SEATS  

前面坐兩個(仲有窗),後面坐三個,結果呢?就因為我一句:唔准打咁耐機,兩個都話要同個慈父佬羊坐,攪到同MORFAR坐嗰個係我!

係屋企未出發時,我依個醒目媽就灌咗兩個小朋友食醫生開的敏感藥,免得對飛機的地毯敏感,所以上到機兩小時後,佢哋就係咁訓,差不多訓到落機!

20130718_014448  

22:50(香港時間)起機,05:10(荷蘭時間)到荷蘭,要轉機啊!

  

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()