close

成晚都無乜點訓到,一嚟卓希又走咗嚟訓,佢聽到d風聲就話驚,但係就成日訓係我雙腳到,咁我訓係邊邊位,佢一轉身我怕佢跌落床就成日要郁佢!跟著成晚落雨落得好利害,我又要起身睇吓d窗有無漏水。又開電腦睇吓個風行成點,所以睡眠不足,雖然早上話就話可以訓多陣,仲掛緊八號,但係屋企兩個小朋友就有理無理咁叫你起身!

天文台一講話十點左右將會改掛番三號時,個心沉一沉,唉!咁下午咪真係要返工?

未夠十點,我已經油下灰水,預備佢落咗波就返工。十一點先慢慢及不願意地出門口,接埋契媽,返到工都只係十二點!

一返到心光,做做做,係咁做,做到個人都暈暈地!放工仲有一單大生意要接洽,唏!攰c我啦!

晚上係九龍灣地鐵交收了一單生意,跟著返到屋企後,係屋企樓下又做了一單,因為我家的紫砂燉盅自從坐月後都無用,而且以前阿tun姐姐又整爛咗個膠邊,咁就平平哋咁賣咗出去,屋企又多咗d位啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()