close

卓希係洗手間跌穿咗個下巴,去咗聯合到逢咗兩針!

佢跌到時我都嚇親,當時佢係咁喊,係咁流血,我好惡咁同佢講,佢再喊我就諗唔到下一步點做,俾十下佢喊,跟著要收聲!不過跟著最吵耳嗰個係工人姐姐,一入到洗手間,就嘈到我諗唔到嘢,被我好惡咁叫佢離開洗手間。係我最亂的時候,千祈唔好嘈我,如果唔係我真係諗唔到下一步做D乜的!
 
之後就算係醫院卓希都無喊過,就算係手術床到,想有垂C的扭計我都唔鬼理佢,無人理佢佢就唔會扭,所以姑娘都話佢好有勇氣!(係咁應該給我一個獎呢?=.=)
返到屋企,食咗少少意粉,食埋藥就訓咗!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()